Oooj

Försov mig idag.. Var vaken o så på morgonen Tilde kom ner o drack youghurt i sängen o kolla på barnprogram.. Men när klockan var 7:40 så tänkte jag vila till åtta då kl ringer men vakna 8;40 då satt Tilde o titta på bilder på telen och hade stängt av alarmet.. Så då blev det stress men 8;55 var vi på väg till dagis... Gör ju inget om man kommer sent men vill hålla de korta tiderna hon får vara där. Så min dag känns förstörd nu, man blir så konstig när man försover sig...

Nu sitter jag i soffan och tittar på cheaters.. Sen idag ska vi i kolla på Lollo o Anders nya lya:) jag tror det d deras sista flytt på ett tag:s
Och imorgon kväll har jag planer på att få upp granen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0