Tjoff så var fredagen över

Ja nu ligger vi i sängen och kollar på tv med milo emellan oss, han kollar oxå tv, jag la ner han sovandes vid 22 men nej det blev stora ögon där..

Igår kväll sa jag till kai att vilken tur vi haft som har haft det så bra med mili i snart tre månader, inga attacker och han sover rätt bra, jag känner mig inte spec trött... Men så inatt vet jag inte vad han höll på med kanske en halvtimme efter att jag o kai somnat så vaknade han o var ledsen inte så att han skrek men jag tog honom till oss iaf, sen höll han på så hela natten typ, han ville äta men somnade inte iaf så jag fick vagga honom så somnade han på mig , sen när det var morgon så visade han ingenting...det var antagligen lite magont , så en
En enda natt på snart tre mån.....

Så har varit rätt trött idag,har varit och hjälp Lollo o Anders lite i lyan o så:) blir skitbra, mycket varmare både luft och annat:)

Sen har vi klätt granen idag och tagit
Oss lite glögg + tänt i våran brasa:) men jävlar i havet vad varmt det vart i vardagsrummet...

Nej nu e det Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0