Tomtemor:)

Våran lilla tomte:)

Då har vi varit på lucia farmor följde oxå med, vi lyssnade när barnen sjöng och fikade:)

Sen åkte vi till BVC med milo vägde och mätte!

Stor pojk vi har. 11veckor idag och väger 7390g och 61cm....
Jag tycker det e lite tungt att bära han inte konstigt kanske, men han följer sin kurva fint:)

Sen tog jag o Milo en tripp till lollo på fika vi lämnade tillbaka deras kaffebryggare som vi skulle låna men aldrig behövde för Carro hade lånat ut en de hade eftersom våran gott sönder..... Pust.... Så jäkla tråkigt, nu vill jag ha en med termos, pappa har en sån jag vill ha.. Tråkig utgift bara när vi hade en fin.

Sååå nu ska jag ligga i soffan med milo till ett sen fixa packning innan vi hämtar Tilde då åker vi direkt till Liam och felicias lucia:) och efter det hem för att åka vidare på vatten aerobic som är sista för detta år, om tre v sätter det igång igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0