DAGS

dags att skriva blogg kanske det var några dagar sen...hinner inte när jag jobbar osv...:P

VI hade tjej kväll förra fredagen med disco bowling och middag:)   o herrejävlar vad jag garva fick knappt luft....riktigt trevligt:)   skönt att träffa vänner man var med i vingåker o har gjort sååå mycket roligt med,alla lever olika liv men e som vanligt när vi ses..:)
när jag vaknade på lördagen så kände jag mig glad inombords..

TACK TJEJER DETTA FÅR VI SNART GÖRA OM

På lördagen åkte jag o kai till en loppis där carro sålde lite grejer:)  senare åkte vi hem till bror som fyllde 30år!!
han fick bla tid och betald tatuering!:) klockren present tycker jag!
vi stannade kvar där o snackade en massa till halv tolv tror jag:) myys.

annars så har det varit dagis jobb ja det vanliga...

men denna helg e jag ledig igen...fre  lör  sön....räcker att knäppa med fingrarna så e det jobbdags igen!:(

i helgen blir det TAPETSERING i v-rummet:):) wiiiiiiiiieeeeeeeeee              tror det blir kanon.......

MEN vi har som sagt ett akvarium......PUST ......... jättefint är det men fan vad jobbigt att hålla på o tömma göra rent lyfta ner lyfta upp........blir så blött osv:( jaja snart e det gjort vi borde ju vara vana nu!

en bild på mig o dotera från denna morgon lägger jag in,haha   ska tömma v-rummet nu:P


tycker tilde fick en sån pussmun:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0