fotomodeller

onsdag idag..................................

igår var jag o lollo fotomodeller:)

hmmmm

det vetifan....haha

det var stundenter som sminkade oss o så, fotografen var inte van att ge direktiv så det blev lite jobbigt för mig o lollo som har lite svårt framför kameran..men några bilder tror jag han fick in.

nu väntar jag bara på att de ska komma på mailen!!!spännande...

tidig morgon kom tilde in till oss och hade kackat,så sprang ner o hämtade blöja o våtservetter,sen la hon sig brevid pappa, men hon ville inte att jag skulle lägga mig brevid,när jag la mig,då fick jag en smäll! tack för den..:P     hon har börjat lite så igen,det var jättebra ett tag men hon e inte frisk o blir arg......humör humör humör...

snart kommer bror med familj på fika innan jag ska jobbe....


bus o mys med kennet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0