jobbigt med rubrik

så har man jobbat klart för denna vecka, skulle jobbat i helgen men vi ska på begravning då.
så nu ligger tilde och sover, jag ska hänga tvätt sen äta lite och packa o fundera ut vad som ska med.
ikväll åker vi till sthlm och bor hos kennet o anders en natt sen imorgon bitti flyger vi till finland oulo.

så kl 17 idag hämtar vi kati vid hennes jobb sen åker vi, det var grymt längesen jag var hos dem sist var när vi hämtade seppo seija eetu från arlanda och det är snart 4 år sen..  mmm hoppas jag hittar men tveksamt.

sen drar jag o anders till bromma så jag får se vart det ligger sen hem till de o slappa en stund innan sängdags, o upp tidigt vi halv 6 kanske om inte tidigare..
frulle o åka till bromma flygplats, sen flyger vi från sthlm-helsingfors=2tim    byte av flyg i H paus 1,30 sen flyg en timme till... 
och tilde hostar och nyser....bli inte sjuk nu bara!!!!!!

få se vad tilde tycker om denna resa då...första flygningen i livet!

nehep äta någe nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0