Morr

Igår så började gubbarna riva ut badrummet på övervåningen,,,kommer halv 8 och lägger skydd på trappen sen nästa gång de kom hade jag åkt till jobbet, då hade de tagit ur badkaret handfatet toaletten.....

MEN igår när jag kom hem från jobbet så skulle jag duscha...INGET VATTEN.... fan vad allt går bra för oss jämt.......
inge vatten i handfatet toaletten duschen....så jag fick tvätta håret i köket för där funka det...

så när jag kom hem från jobbet idag så var de här så sprang upp på övervången o berätta hur det var,,han ringde till rörmokaren som kom.. rörmokaren har tydligen gjort mycket fel hos andra,. kopplat in varmvatten i toalettstolen....det blir lite dyrt kanske..

när de fixa badrummet nere så kom vi hem en dag o tyckte det var så kallt ja då hade de stängt av värmen till huset.

så nu när vi har behövt gjort våra behov så har vi fått tagit vatten från köket i en hink o hällt i toan.
allt går.......men man blir liiiite irriterad....

jaja nu e det löst iaf o ja ska ta mig en varm dusch snart....innan jag kryper ner under täcket.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0