bilder från helgen

herregud vilken resa till finland vi hade..

Det började med att vi åkte bil till sthlm till kennet o anders, o tilde spydde ner sig i bilen så vi stannade på max o tvättade av henne o bytte kläder osv...

väl framme hos K o A så åkte jag kai anders till bromma o kollade var det låg jättelätt:)
se åt vi en jättegod middag med ett glas vin o kex o ost:)
tilde fick äran att sova emellan de på natten:)  lite trötta var de..haha men fick mysa lite iaf:)

på morgonen åkte vi till bromma gick skit bra med flyg o allt!! hur enkelt som helst...resan till helsingfors tog 50min sen uppehåll 1timme och resa till oulo 50min, var lagom med en kaffe på planet innan det landade i princip o tilde var inte ett dugg rädd eller visade att hon fick ont lr någe..

i finland på fredagen så gick jag kai o barnen ut o åkte skridskor la jag o kai åkte iaf o herregud vad dålig jag var, var inte alls som sist jag åkte............men kul o testa igen.

o begravningen var jättefin,det jag såg jag fick gå ut med tilde för hon blev tjurig o så......
vi gick fram o la blomma på kistan o sen bar de kistan o la ner den i marken o spadade igen det helt..

sen var det middag, folk höll tal om honom berättelser,eftersom jag inte kan finska så förstod jag inte vad de sa:( 
en kille sjöng 2favorit låtar opera aktigt som var hans favoritlåtar, en kille spelade elgitar 3låtar..det var jättefint:)

när vi skulle gå så spydde tilde rätt ut,spydde en gång på planet o fick feber o grejer...

OCH vi hade bilen på bromma och fick se på biljetterna att planet skulle komma till arlanda!!!!!!
shit vad gör vi nu....
men det löste sig katis kille körde oss dit... väl vid bromma hade vi ingen parkeringsbiljett heller den var borta..
men det var en vänlig själ som släppte in oss och ut:)

allt gick åt h*****e men slutade bra!!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0