blääää

ååååå vad jag hatar att packa,,,,,e sämst på det vill ha med allt som man har...
packade tildes väska imorse men får packa om den tror jag tog med överdrivet mycket o min har jag inte ens börjat med...  kai e färdig han har ju knappt tagit med sig något ser det ut som! sen e det allt annat som ska med oxå, säng madrass vagn värktabletter osv,vitaminer för mig järntabletter,jag kommer glömma allt.....o skor då!!! vilka ska jag välja.............ååååååååååååå

sen slutar det som vanligt att hälften av resväskan har man inte rört!

jobbar imorgon 7-13 sen går jag på 2veckors sem:) är tillbaka den 5juli:) sen jobbar jag tre veckor  o går på riktiga semestern:)

nej jag kan inte sitta här längre måste ta tag i allt så jag kommer i säng skapligt,sover inte alls bra just nu,får gå o kissa,drömmer mardrömmar,o tilde har börjat kommit upp tiidigt...

var ledig helgen som var iaf,jag o tilde sov hos lollo o alva i fredags när kai hade fest hemma för sina arbetskamrater...  vi hade det mysigt:)
o på lördagen var vi hemma hela dagen badade i poolen o hade det gött:)  sen kom mor min o sov kvar:) igår var vi på kalas hos min kusin tea som fyllde 14år:) sen vidare till bror med fam,ja fullt ös..


kramas lite med mamma:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0