grattis till oss:)

idag 9juni fyller pappa kai 27år o imorgon fyller jag 27år haha (som gjorda för varandra)

så idag åkte jag kai tilde till marieberg o käkade thaimat o så:) O imorgon tänkte vi gå på bio med lollo o anders.

o jag börjar nästan bli rädd för mig själv,jävlar vad magen har växt fort sista tiden jag har lixom inte hängt med, man känner verkligen av det, sammandragningar o vissa grejer e jobbiga att göra osv,men man brukar ju bli större med andra barnet,förlovningsringen är det dags att ta bort,spec om det varmt ute..

jahap imorgon e jag ledig då,sen jobbar jag helgen,men på sön ska vi till min morbror som fyller den 11 juni:) vi tänkte slå ihop oss alla o fira än att åka fram o tillbaka.



nej nu är det natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0