tack och adjö sköna ledighet!

jaha så var min mini sem över då, idag börjar allvaret igen... men skönt har det varit,så igår våran sista lediga dag tillsammans så åkte jag kai tilde o mormor till parken zoo:)  o herregud vad varmt det var,trevligt men varmt.. nästa år får det bli kolmården har varit tre år på raken på parken zoo nu.







tuffing!!

pappa o tilde åkte karusell o så vann pappa en gammelsmurf o godis till tilde:) en orm oxå men där var jag med på ett hörn:)




tänkte slänga in en bild på mig så jag har någe att gå tillbaka till...ja har tappat allt det med att skicka efter bilder osv....:( kanske kommer igen...


22+2

nej nu dags att borsta igenom håret o dra sig!!

Kommentarer
Postat av: helena

haha! söt tilde va på tuffingbilden!! Vilken mage du har fått!! Spännande (=

2011-06-09 @ 20:29:56
Postat av: petra

ja visst ser hon tuff ut..hehe ja fan magen har blivit riktigt stor så FORT!! jag kan inte dölja det iaf!:P

2011-06-09 @ 22:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0