bastuu

idag har vi varit hos morfar o hälsat på i vingåker,bror med fam var oxå med:) vi lagade lite mat lr kai lagade mat med rättare ord..:P
ungarna lekte o lekte..:)

när vi kom hem så sprang vi in snabbt o packade lite sen gick vi  o basta...tilde gick in på en gång o tog sin plats i bastun, jag hade inte ens klätt av mig..
hon ska ju sitta högst upp oxå...:)
man blir så varm o skön inombords,ja det e skönt,avslappnande:)

NU har vi nyss ätit kvällsmat,plockat lite o tilde har precis lagt sig..Kai spelar tv spel o jag ska titta på familjen annorlunda:)



Detta a bastu det!!!!! bastade ju hos min svärfar i somras i finland o herre vad skönt det var,det sved o ögonen o man lukta rök men det gjorde inget:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0