:)

vi var o köpte lite födelsedags grejer till tilde igår:) hon fick en säng så nu slipper hon klättra över sin spjälsäng hela tiden...hon e ju en stor tjej nu:)  sängen e i samma serie som hennes byrå och spjälsängen,det blev bra ska få upp byrån på hennes rum oxå...
sen var jag hos en arbetskamrat o köpte en cykel till tilde och så fick vi en rutschkana:)
nu får det räcka med presenter...
haha och det roliga e att när tilde har klättrat ur sin spjälsäng har hon ALDRIG ramlat,men inatt vakna jag av världens duns och ett skrik,så den sängen minsann ramla hon ur....det blev väll för enkelt.



jag ser att solen lyser lite längre bort,hoppas den kommer o e framme hela dagen jag e ledig idag så det skulle jag gilla,men det blåser en massa:(

nej nu lite frukost för oss tjejer så får vi se vad dagen har att erbjuda ut ska vi iaf......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0