grilla

imorse för första gången på lääänge satt jag kai tilde och åt frukost tillsammans.!
jag jobbar så konstigt så det blir lätt så..

fick sovmorgon i morse tilde kom in 7:20! LYX:)  fast det var den gamla tiden...
igår köpte vi rullgardiner till tildes och vårat sovrum:) vet inte om det berodde på det det får vi se imorgon bitti..idag införskaffade vi oss en grill så bror med familj kommer hit så ska vi grilla:) vänta på kai oxå som e iväg,lite blåsigt men men:)

i fredags var det kanon mysigt:)  taco, goodis:)  barnen lekte med kroppsfärg,jag ska lägga in bilder!
halv 6 gick jag upp med tilde o liam:( morr...........
på förmiddagen var vi på klädbytardagen,carro hitta massa fint som vanligt,jag hittade lite:)

sen for vi till min morfar som fyllde 75 o hade kalas eller han fyller på tis:P
han syskon med respektive var där oxå,fick höra av en att när morfar fyllde 60 så var vi i växjö på fest det kommer jag ihåg:) men iaf att jag var tydligen blyg och stod o drog i mammas kjol när hon diska:)

jag i kai har inte kollat film på skiiit länge så vi skulle göra det igår,vi satt i soffan nere,vi kolla en kvart kanske sen höll jag på att somna så vi la oss i sängen o kolla,så 5min så sov jag..... Kul tjej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0