i ett

idag har min dag gått i ett..................
börja med att jobba, mötte upp bror o carro o handla tacos till imorgon då jag carro lollo+alla barn ska äta tacos godis leka ja allt möjligt.......:)
sen hos grannen en sväng sen gick vi hem till oss,sen marieberg med alla barnen ,åå herregud vad de blir pigga tillsammans springer överallt.
o till slut hem o städa! landade i soffan o fixade med lite papper...
men nu ska jag avsluta kvällen med en dusch och big brother,sen sova tills kl ringer 5:40,om inte tilde kommer in och väcker oss..

alltså bror var iväg i affärer jag carro barnen äter mc,barnen springer iväg ut i marieberg carro efter o jag småskrattar för det ser roligt ut med en unge vardera hand o hon ropar på liam..men det var inge roligt...o barnen blev inte glada.. och stackars faster o hennes arbetskamrater som fick besök av oss en bra stund i deras affär..haha

o när vi kom hem satte jag mig i soffan och nästan direkt somnade jag till sittandes,men då börjar tilde klappa på min kind o arm o ben o ropa mamma mamma mamma mamma mamma mamma

ja jag fick inte vila:P

lör kväll efter allt vi ska göra på dagen då ska jag sitta i soffan hela kvällen bannemej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0