löördag

lördag idag och denna lördag e lika med ledig,sen jobbar jag nästa helg och helgen efter det..
inatt fick vi besök av tilde vet inte vad klockan var,var så trött så jag ej orka kolla..men 2 kanske..så hon har sovit mellan oss och hållt på sen 6 kanske,.. 
nu är kai o hon i duschen o jag stängde in mig i sovrummet med datorn..hehe  jag kan väll ändå inte somna om om jag känner mig själv rätt:(

ikväll ska vi på fest,brorsan o carro har fyllt fyller.. det ska bli roligt:) kul att något annat händer..

igår var vi en sväng på marieberg sen åkte jag o tilde till lollo o anders kai var o jobba...försökte kopiera bilder från lollos fb men det gick inte..



detta bjöd vi på en gång när vi hade middags gäster här:) sååå gooood mat!

mums..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0