oooops

Nu har snälla bror o carro varit här o hämtat lite grejer att köra till tippen..det har vi tänkt lääänge...:P
tilde sover högre feber idag än igår..

jag e trött förkyld och har tappat rösten så blir hemma imorgon med,inte sovit många timmar.men lör har jag tänkt jobba om inte någe händer med det hoppas jag inte...


iaf måste skriva en grej...
häromdagen så tog jag fram tildes vällingflaska en lite mindre flaska, stallde den på bänken och hällde i youghurt,lyfte upp flaskan och skulle ge till tilde.



jag glömde botten på flaskan..! så detta blev resultatet..





Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha så kan det gå=) Har för mig jag gjorde samma sak fast med välling/ersättning i!

2011-03-16 @ 11:27:59
Postat av: Helena

Schnyggt gjort! (=

2011-03-16 @ 21:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0