sjuk

jajemen då var man sjuk...första gången jag sjukskriver på den anledningen på ett år,en annan grej var det när tildes farfar gick bort.

i söndags på jobbet så var jag otroligt trött,ja det var ju inte konstigt kanske, på kvällen bröt det ut..
genomförkyld skit ont i halsen o öronen o hela kroppen värkte....sen när jag böjde mig så kom jag knappt upp...konstigt
igår var jag lika dålig men lite bättre idag..har ont i halsen o öronen och har tappat rösten..E sjukskriven imorgon med men få se hur det blir på tors,som det e nu så kommer jag inte jobba det orkar jag inte..

ja o natten som var så kom tilde in till oss och var varm som ett element! jajemen HÖG feber igen..så hon e oxå sjuk då.....hostar som bara den det gör hon alltid när hon e sjuk,låter som hon ska spy när som.

nu har snart kai målat om trappen här hemma oxå:) blir fin fint:)

nej nu måste jag kolls på desperete:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0