städ städ städ

kl e 10:30 o jag har hunnit en massa, städat tildes lekrum,fy f*n så det såg ut..det är ett projekt jag dragit på...kasta ur alla hennes kläder på golvet och sorterade...så det tog ett tag,tvättat,damsugit nedervåningen..ja det lät inte så mycket nu när jag skriver..

det jag borde göra nu e att kasta ur alla mina o kais kläder o göra samma sak,skura badrum skura kök damma ja osv....kläder e det tråkigaste man kan göra..jag kan slänga i tvätt o hänga upp den men sen o ta reda på det e det värsta.

o nu e jag hungrig så borde göra mig lite lunch lr om någon kanske vill luncha med mig o tilde:)

köpte nya gardiner igår till v-rummet:)






lekrummet ska omtapetseras o spegeln ska upp på övervåningen men törs inte bära den själv ifall det händer någe..
det blir sån stor skillnad på rummen när man får omtapetserat..jag e sugen på att en vägg ska vara färgstark i lekrummet sen resten vet jag inte..
men vi har ju 3rum omgjorda nu så vi kan ju vänta ett tag...




Kommentarer
Postat av: Lollo

det låter alltid som man gjrt aslite men det tar fan tid att plocka o sortera kläder!! Men fasen så fint det blev i lekrummet, nu ser man ju lite golv;)

2011-03-01 @ 17:00:00
Postat av: petra

haha ja man gör ju det:)

2011-03-01 @ 19:06:15
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0