luuuuuungt

nu har jag jobbat min vecka och är ledig tre dagar sen har jag tagit semester nästa helg då får jag kai tilde 5 dagar ledigt ihop:)
o herregud vad trött jag har varit de senaste dagarna,jag tror jag är i stort behov av sömn....

SÅ!!! Tilde e hos mormor o ska sova där o kai e iväg med jobbet på segling o spa o grejer så han kommer hem inatt någon gång,o vad gör jag då!! JO jag har varit på affären o handlat massa goodis,bolaget i köpte skiiit gott rose självklart alkofritt om undran kommer!! och på vägen hem köpte jag mat från max som jag nu mumsat i mig o ligger nu i soffan under en filt.....

det behövs plockas men känner att nej jag SKITER i det idag!

heeeel skööönt!!!! så ska ligga här ikväll ta mig en dusch,lr kanske ett bad o fortsätta slappa i soffan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0