gympa

igår var ja med en granne på gympa här där jag bor,det är mammor som gympar o en mamma som har barn på samma dagis som håller i det...

så igår tog jag mig som sagt dit,första gången efter graviditeten och när det hade gått tio minuter så undrade jag hur fan jag skulle orka en heeel timme,men det gjorde jag!  sen tog jag inte ut mig totalt lr det gjorde jag på sätt o vis blev ju helt slut, vissa magövningar tog jag det väldigt lungt med eftersom jag e snittad....men det känns ju bra att jag tog arslet ur o kom iväg...
så nu ska det bli en grej jag ska på varje mån!  det värsta e att kai har innebandy samtidigt och att vi alltid måste ha barnvakt,så igår var farmor här...:)


och idag ska jag på vatten aerobic men har inte ringt o bokat in mig än väntar på att kati ska svara om hon ska med annars får jag helt enkelt ta mig dit själv.gör jag inte det lär jag ju aldrig ta mig dit!

har ingen aning om vad man gör men det e nog kul:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0