vilken v....

jaha nu tänkte jag ta mig lite tid att skriva blogg,kai e iväg med tilde o jag o milo e hemma..så det är såå lungt....ska städa lite som jag aldrig gör annars:P...

ja denna vecka har gått i ett....

det började i söndags..vi var på kalas, sen när vi kom hem så satt tilde i soffan o var helt tyst hon såg gråtfärdig ut, hon sa att hon hade ont i armen... o ja det hade hon verkligen så vi åkte till jouren på kvällen o armbågen hade hoppat ur led,så han drog den till rätta.........åå stackars tjej vad ledsen hon blev....   

så dagen efter på måndagen så var det fortf inte bra, läkaren sa att hon skulle börja använda den som vanligt om den hoppat tillbaka, o det gjorde den inte den bara hängde..så vi drog till v-centralen som skickade oss vidare till sjukhuset,så från 7.50 - ca 18:00 höll vi på o tilde fick inte äta någe...såå himla duktig var hon när vi var på sjukhuset,de röntgade flera ggr o drog den 2-3ggr till rätta...mycket tårar blev det för lillan...usch vilken hemsk dag den hemskaste hittills....
vi vet ju inte vad som hade hänt heller...

jag satt med henne i röntgen o fick själv sträcka ut hennes arm o såå ledsen hon blev...:(
 o milo var ju oxå med o hans blöjor tog slut o han hade bajsat igenom kläderna så jag fick springa till bb för att få blöjor, o då blev tilde såå ledsen o tog sin ninni o napp o sprang efter mig o skulle med..men det gick ju inte för vi väntade på svar.....usch vad hemskt det var att se hur ledsen hon blev hon ville ju inte vara kvar de gjorde ju bara henne illa....

på torsdagen åkte vi tillbaka o då friskförklarade de henne för hon använde armen lite,så nu använder hon den..pust....... käslomässigt jobbig v.......

så höger armen har bara hängt på henne hela v det har varit som att den inte funnits, hon har varit såå himla duktig....


sen i fre åkte kai o barnen till kennet o anders o sov kvar,bror o barnen gjorde oxå det.. o jag var på ladys night:) med mamma,svärmor,carro och carros mamma:) skit kul....

sen drog vi till ritz o igår mådde jag inte bra vill jag lova o idag e jag fortf trött......
men en rolig kväll:)

o milo e fortf lika lugn helt otroligt......:)  o han växer så det knakar strl 62 på bodys har han växt ur och han väger 6kg... o blir 6v på tis.... mmm stor pojk..:)


lite bilder på det största i mitt liv♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0