vardagen kommit igen

tillan är på dagis,efter en fajt om att hon skulle borsta tänderna imorse...hon tyckte det skulle bli jätteroligt,o efter nyår börjar hon på stora avd, det blir jättebra..:)

på eft ska tilde o bada med bror + fam,jag ska inte bada...kan inte ta på mig en bikini så måste ha en baddräkt först...fan hålla på

jag har bestämt mig att börja träna nu, idag har det gått 6v sen milo kom och det skulle vara 6v jag skulle ta det lungt..så nu har jag inget att skylla på,, jo jag har inga skor det måste jag köpa... men jag skulle gärna vilja ha någon att gå med någon som puschar mig,, jag tänker gärna imorgon.... lr att nja jag orkar inte måste göra det o det.........
men jag får helt enkelt ta mig i kragen.....

fast jag fortf problem blir trött fort o ont i ryggen men det blir säkert bara bättre av att jag blir starkare..

jag gnäller på hur jag ser ut att jag vill gå ner i vikt samtidigt som jag har en chokladbit i handen.

Lollo ska börja träna men det e ju i typ april innan dess ska jag ha kommit igång..men då får jag sällskap iaf:):)



jag vet en som skulle puscha mig ordentligt, o se till att jag rörde mig.. Min far!!:)
pappa rör på sig otroolig mycket det är hans liv!varför har inte jag fått lite av det..bara lite skulle räcka långt..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0