vattenareobic ska det vara

jajemen det var jag och kati på igår hade ingen aning om att det skulle vara så jobbigt,vi fick som en flyt grej runt midjan och två "spatlar" eller vad det heter, så vi flöt och fick kämpa som fan med bena jag höll på att fllyta iväg hela tiden,sen tränade man med armarna bena magen ja hela kroppen,,sen la man bort de grejerna och fick som en lång båge som man skulle träna med trycka ner den i vattnet o herreguuud min armar! vad jobbigt det var.........men jäkligt kul......

så det är det jag kommer göra varje tis hädanefter!
jag känner av det idag i kroppen spec i magen...

jag har alltid velat prova detta och att det ska ha tagit så länge innan jag tog mig dit..men men nu så:)  det sköna är att jag älskar att bada och kan kombinera det sen bastar man och tar det lungt efteråt..
perfekt slut på dagen.

så gympan som jag var på i måndags vet jag inte om jag kommer fortsätta gå på,inte för att det var tråkigt men jag är mer peppad på detta och vi måste alltid ha barnvakt på mån och det blir alltid så sent och detta var mycket roligare.... sen ska jag ju helst träna 2ggr i v men ska jag vara på haga varje tis så måste jag köpa ett slags kort så då då kan jag gå på andra pass där...ja vi får se hur jag gör..
men jag har en otroligt ovältränad kropp så mina såkallade muskler har väll fått en chock nu.....

men vad skönt det känns att jag äntligen har hittat någe som är roligt!

så är kai borta på måndagar och jag på tisdagar så är det ju inga problem än att blanda in alla andra hela tiden,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0