dagarna springer iväg....

GRATTIS PAPPA:);):)



oj en vecka sen jag skrev,tiden lixom springer iväg på ett annat sätt nu!
men allt går jättebra, Milo e fortfarande lika snäll, vaknar1- 2ggr per natt äter o somnar om:) sover länge på förmiddagen så sover tilde oxå länge får vi sovmorgon..
imorse lr kl 9 så vakna jag o tyckte det lät som tvn var på i v-rummet,o det var den... så tilde hade gått ner o satt sig där o kolla tv medans vi andra tre låg i sängen o sov! Men tror hon precis hade gått upp...peppar peppar så gör hon inge bus!:P

idag låg vi alla 4 i sängen till kvart i elva tror jag klockan var! drack kaffe o bara tog det lungt.

Milo har längre vaken stunder nu,det e roligt:) jag tycker han har förändrats otroligt på dessa två veckor, hans utseende,han e inte lika rund.. åå tycker det redan har gått sjuuuukt fort...........

vi sa det om vi hittar någon som vill bära vårat barn o föda det och vi vet att det blir en lika snäll bebis som Milo så kan vi skaffa fler....haha....
hoppas det håller i sig med honom:)


o jag har gått ner ALLA 14 grav kilon nu! har inte gjort något för det...10kg försvann på sjukhuset så det e 4 som försvunnit här hemma, så nu har jag 9-10kg till som jag ska ner! tror inte de kommer rinna av mig som det gjort hittills,men tycker det e så svårt att hålla mig ifrån godis...aaaa...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0