rastlös...

känner mig otroligt rastlös idag.........

jag vill åka iväg med husvagnen
jag vill åka till badhuset
jag vill åka till leklandet
jag vill åka o bo på hotell
jag vill massor idag!

jag vill inte var hemma och göra det man gör varje dag........

Men jag tror inte vi kommer göra så mycket,det jag helst vill är att åka o bo på hotell och det ska man ha pengar till...............

Det är nästan jobbigt när jag blir så här för jag lär vara rastlös tills vi verkligen gör någe!:P

Nej nu ska jag ta mig en kopp te..........







Kommentarer
Postat av: Helena

Tänk om man kunde få vara hemma och vara rastlös... Ne nu ska jag stressa ut från rasten och jobba. Blä =0P

2011-10-13 @ 12:39:58
Postat av: petra

ja jag ska väll inte gnälla!:P

2011-10-13 @ 12:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0