Utkast: Okt. 20, 2011

idag ska jag städa hemma det ser förjävligt ut efter morgonen, vi gick upp lite sent så det blev stressigt innan dagis,fast på ett sätt är det skönt med.....
men det var ju så kallt ute så visste inte vad jag skulle klä på tilde så fick ju rota en massa och med det menas det att jag har alltså slängt ut allting på golvet!
sen ska jag lägga mig med Milo på sängen o bara mysa , jag måste vila e trött idag....
kan det vara att jag inte ätit godis på tre dagar att det fattas någe i min kropp:P

o sen ska det handlas mat idag,tråkigt men det behövs!


hur myysigt kan det vara......

när vi fick tilde då ville man bara att hon skulle växa man längtade tills man fick ge första provsmaket,tills hon åt, satt,fick tänder,osv osv.......... men ville hela tiden ett snäpp mer i utvecklingen,nu vill man bara att det ska stanna! lr jag vill att milo sa vara som han är nu inte bli större,jag njuter på ett helt annat sätt nu.....

det finns inget mysigare än att mysa med sina barn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0