tis 25okt

idag känner jag mig lite trött.. jag vakna 2 inatt av att tilde låg o ropade om sin vällingflaska,så gick upp till henne,då ville hon ha sin vällingflaska som pappa tagit..haha
hon har väll inte förstått att hon sovit kanske...
så jag sa natti sen sov hon..
sen vakna milo vid 4 o har knorrat en del på morgonen.han var väll vaken till nästan 5 sen vakna han vid 6 sen kom tilde vid 7 osv..

jaja har lämnat tilde på dagis o jag själv har ätit frulle o dricker kaffe! Milo ligger i vagnen på altanen o sover,vi ska till bvc o väga o träffa läkare idag..

igår skulle jag kai milo till usö o kolla milos hörsel,de på "bb" fick inget svar från höger öra när vi var där.. men han hörde så allt var bra det var nog bara fosterfett i örat sist..
då skulle tilde vara hos alva o leka, jag o tilde satt i sängen och helt plötsligt säger hon - jag älskar alva! det tycker jag var gulligt:)

ja det e en mamma på dagis som var gravid och beräknad samma dag som mig den 8okt, jag träffa henne nån vecka innan vi skulle ha den 27sep,iaf då sa jag att jag lovar du får den 27sep!
träffade henne idag på bvc,då hade hon fått en son den 27sep med akut snitt.....
och vi var båda beräknade 8okt... häftigt.. och nu inser jag verkligen hur stor milo är, hennes son vägde 3,7 när han föddes och vilken skillnad det var på dem nu.......milo är ju verkligen rund:)  rund o go:=)


tilde har sett hur mamma gör:)




haha han äter sa hon:)




på väg till alva:)


milo o pappa duschar:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0