8dagar

ja nu e det 8 dagar kvar.....:)

hade ju världens problem med huvudvärk innan sommaren blev sjukskriven av läkaren osv....
och igår hade jag ont i huvudet men inte så att jag behövde ta tabletter, men hade ont i morse med, så vaknade dyngförkyld ont i huvudet....NEJ inte igen............ men tog alvedon och sen gick det över faktiskt.......men gillar inte att jag e förkyld för det verkar som jag blir så dålig nu för tiden...
iaf så drog jag o tilde till öppna förskolan i förm, känns bra att ha gjort något nu när hon inte e på dagis på måndagar,sen går dagarna för långsamt om jag inte gör någe...
sen en stund ikväll var vi barnvakt åt alva, medans lollo o anders var på visningar:)


tur att det bara e en vecka kvar nu för mina händer svullnar oftare o oftare nu,det värker lixom i dem då..just nu nör jag skriver så värker de och det går knappt att  böja dem..

nu har kai dragit iväg på innebandy,o jag o tilde ska kolla på ensam mamma söker:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0