9dagar kvar

jajemen 9dagar kvar!!! woho:)

igår ja herregud vad vi höll igång,kai började med att baka bullar(vanilj och kanel) o vanilj längd,o jag började skruva med spjälsängen(höjde upp den), sen började jag tvätta fönster de har ju målat om huset så de såg förjävliga ut....sen hade jag tilde med mig ute o helt plötsligt ser jag e röd liten cykel som svischar förbi buskarna,ja fort gick det.......bara o springa efter....ramlar hon så kan hon ju slå upp huvudet..sen kom farmor på fika och strax efter kom lollo anders o alva, som hade med sig bullar haha tajming...jaha nej då fick jag för mig att baka choklad rutor så det gjorde jag,men vi hade inge kokos så rev marabou o hade över..+ att vi plocka o tvättade lite,ja o sen när alla hade åkt så gjorde vi oss iordning och drog på fest hos bror o carro,karaeoke kväll;)
vi var väll hemma vid halv tolv tror jag.....

inatt så har jag kissat varannan timme fast det gör jag ju varje natt iförsig,men varje gång jag la mig gjorde det as ont i magen.....
o idag har jag varit as as trött,fick väll lida för allt man gjorde igår..

tilde kom ner vid 8:15:) o la sig emellan oss o kolla barnprogram, så jag satte på lite kaffe o sen låg vi alla i sängen till nästan halv elva,as skönt, då gick de upp o bada o jag o duscha,vi får inte plats alla tre:P
tilde o jag var o handla o kai drog på match..så nu ligger tilde i soffan o sover,lite små trött..

imorse sa hon till pappa flera ggr jag älskar dig, sen att hon inte vill att pappa ska jobba..hon tyckte nog om att ha pappa nära....annars e det ju alltid bara mig får kramas med på morgonen´;)
sen sa hon till mig jag älskar dig mamma! hur sött som helst ju:)

kai började med mousakkan innan han drog o jag slutförde den när vi hade handlat,o en damsugning har jag gjort oxå, tänkte jag skulle packa bb väskan oxå...men nu ska jag nog slänga ner min fjäderlätta kropp i liggposition i soffan:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0