llllloooopppiiissss

tjoho...jag o carro har varit på loppis vid ikea idag:) jag fyndade pippi gardiner för 50kr HERR NILSSON för 20 spänn jag som tänkte köpa en från toys r us till tilde vilken tur att jag inte har gjort det...nu har hon pippi lilla gubben herr nilsson i mjukis djur:)
sen en baby sitter svart för 70kr använd en månad!  hon ville ha 150 men carro fick ned det till 70:) tack carro!   vi har en baby sitter efter tilde men den e så gammal så ville ändå ha en ny.......fynd:)

nu e pappa kai o patrik o spelar tennis tilde och leia sover o jag ska slöa en stund nu.

var ute o gickk i en timme igår,fick sånt spring i benet så gick ut själv i 30min sen följde jag med pappa o gick,o herregud vad ont jag hade mellan bena inatt,bebisen trycker väll sådant när jag går,o idag har jag känt mig helt snurrig....haha att man inte ska kunna gå....


nej nu ska jag softa lite få se om vi åker en sväng o kollar när de spelar sen kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0