one day to go

ja imorgon smäller det då är bebisen här... idag ska vi till sjukhuset för att bestämma vilken tid imorgon osv.. sista dagen för oss med bara tilde,lite läskigt att tänka så men jag e ju en tänkare..
jag e grymt nyfiken iaf....

nu när jag vaknar på nätterna så har jag ONT i magen jag får kämpa som fan för att komma upp,och det trycker på rejält neråt både fram och bak...så ska jag  vara ärlig vet jag inte hur jag hade pallat 2-4 v till.....

den 5 februari,samma dag som kais pappa begravdes fick vi reda på att vi vänta barn....det är en riktig liten finne som kommer ut.:)

vi vet ju ingenting ,vet inte om kai får vara kvar eller om han får åka hem samma dag...får höra mig för lite idag..

jag kai o tilde var o basta i fredags, så fort vi kommer in i omklädningsrummet så slänger hon av sig kläderna så fort hon kan,o går in i bastun o sätter sig högst upp! sen sitter hon där tills vi bastat klart,o vill att vi ska hälla på vatten hela tiden o när ångorna kommer säger hon att det e varmt men sitter kvar,, jag försökte få med henne ut flera ggr nej det ville hon inte, jag gick o duscha så fortsatte de basta sen fick kai typ tjata ut henne:)


ja denna lilla tjej blir storasyster imorgon♥



Sen är ladys night bokat och klart...så den 4nov:) ska bli gryyymt kul att göra någe!!:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh va spännande! Hoppas allt flyter på bra imorrn! :)

2011-09-26 @ 11:39:23
URL: http://pollyojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0