pust

13dagar kvar!

tackar för det....

jag e så jävla trött heela tiden............ det är så tungt......jag kan inte ta en promenad utan att det värker i ryggen,det gör ont i magen när jag ska sova........gör ont när jag ska böja mig ja vad jag än gör.......kan knappt torka mig när jag kissat.........

jag e rätt så less nu på att vara så tjock..... jag e större nu än vad jag var med tilde,magen hänger fan nere vid knäna,vart jag än går så glor folk som att jag något ufo..........

jag vill börja livet med våra två barn nu,få gå ner i vikt FÖR DET SKA JAG!

ett medium på familjeliv skrev att vi skulle få det andra könet än vad de sa när vi gjorde ultraljudet,sen hur troligt det e det vet man inte,för hon såg kejsarsnitt men inte planerat o nu är det planerat om det inte skulle starta tidigare...

har plockat en heeel del här hemma o det började snurra i huvudet,pust..... så ska vila en stund nu!

jo gick till banken igår på stan, inte så långt från parkeringen men fan vad det snurra i huvudet o anfådd o ja gud vet vad,bebisen tar nog allt från mig därför jag blir så slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0