Blä

Så var jag ute igår och jag klarar verkligen inte det! Har mått som en påse skit hela dagen igen!! Fy fy fy.. Tror jag låg i sängen till ett kanske mellan dusch och toabesök! Sen förflyttade jag mig till soffan där jag låg till fyra kanske då tog jag mig en liten promme för o få luft !! Ja usch känner mig fortf dålig ... Visst fan har jag kul ute men vet inte om det är värt baksmällan...

Annars så har farmor varit här hela dagen hon gick prec hem! Sen kom Adde o "farfar" o de e fortf kvar men jag har lagt mig! O hör att milo vaknat nu i sin säng så det kommer bli ännu en natt i våran säng skulle jag tro.
Kai har gjort hemmagjord pizza ikväll såå gott, tre olika!:) jag tryckte i mig en del!!
Var så sjukt sugen på godis imorse när jag såg tildes påskägg som var mitt framför nyllet på mig men jag smakade inte.. Det räcker inte med en bit för mig .. Och godis o ingen träning kanske inte Så bra.

Men nästa v börjar jag om efter två veckors uppehåll! Ska bli skönt o röra sig lite!

Nee ta upp sonen o sova! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0