Haha jo

Mitt förra inlägg skulle det inte bra stå herregud det hade försvunnit..
Jag skrev om fisting! För hade kollat på fråga olle och det är sjuuuukt...
Ligger i sängen nu o flippar mellan bb och fråga Olle!

I måndags var jag mamma Lollo o träna puls! O det är det lr vad säger ni brudar!! Mohaha!!!!

Idag skulle Lollo med mig på piloxing och hon var på reserven men när jag titta så var alla reserver borta vilket menas med att hon hade fått plats och de Ringde inte henne och när hon ringde svara de ej! Men jag gick själv iaf! Har lite svårt att ta mig iväg nu för tiden.. Var läääängesen jag jag var i spåret men det har ju regnat så mycket sista tiden, det kan man väll skylla på:)

Imorgon ska vi till skojlandet:) Med Lollo o hennes Kompis som är gravid och har en två åring:)
O jag vet en som kommer bli överlycklig när hon får höra det imorgon!;) uj uj uj

Efter skojlandet ska vi hem o äta lunch sen hämta husvagnen:) sist jag var i husvagnen var jag hög gravid och fick knappt plats så detta ska bli nice:)

Nee nu börjat jag bli trött men får ju inte somna ifrån fråga Olle nu är det gayporr på gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0