Inge kiss

Tilde somna 20:40 o vakna 8:45 torr i blöjan!! Nu har det hänt 2 ggr på 1,5v så hoppas det fortsätter så , så e hon snart blöjfri! + att hon vakna så sent hon brukar vakna mellan sex o sju! Men tur det för milo har hållit mig vaken men sov från sex till halv nio iaf !
Två tänder till på g oxå!

I fredags hade vi ju främmande :) god mat god dryck och trevligt sällskap men våra stora flickor lekte rövare till halv elva typ ! Till slut däcka de i sina sängar ! :)

I lördags var jag o Lollo iväg med stora barnen till dagis o lekte!

Sen fick jag för mig o åka till mamma o sova kvar med barnen så det var mysigt bara hon jag o barnen:) o vi alla fyra sov i samma rum Tilde sov ju hela natten hon märkte inte ens när milo skrek.. Så mamma fick inte så mycket sömn för hon var oxå vaken varje gång milo var det + att hon gick upp med Tilde o gav mig sovmorgon helt underbart!!

O igår var vi hos tildes kusiner så de fick leka lite ! Sen på kvällen åkte vi o kolla in addes nya lya!':) o handling på det !
Sen åkte vi förbi farmor o fråga om hon kunde vara barnvakt så jag får gå på puls! O kai innebandy då! O det gick bra !! Så ikväll kommer jag bli sopslut har inte velat gått på det direkt för det var så jobbigt men det e det som e bra!
Jag är under min målvikt nu!!:) så jag kör vidare vill förminska omfånget på magen nu e det -10,5cm!!

O så fråga farmor om Tilde fick sova där på lör till sön ! De har städdag lr vad det var o ska grilla korv sen bor två Barn som har gått på tildes dagis granne med farmor oxå o de brukar leka med Tilde:) så hon får nog fullt upp.. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0