Jaaa

Våran kära pojk har sovit bra inatt! Äntligen... Bara vaknat en gång för mat o somna om hos oss.. Så vi har varit vakna sen halv sju så vi ligger i sängen o kollar vakna med the Voice o jag dricker kaffe. idag skulle jag o Lollo ta innan frukost promenad men det gör tyvär inte jag ,måste äta frukost för vi vakna så tidigt. 9:15 ska jag ta p spruta sen in o handla lite snabbt blöjor o så. Sen promenad :) ikväll har jag inte bestämt mig om jag ska träna. Jag borde det men vet inte, ska träna imorgon iaf nån blandning av boxning jujutsi thai chi osv, jag tvingade Malin att hänga med mig så får jag ställa upp för henne nån gång !:)

Nää nu dricker jag kallt kaffe o det e äckligt så ska hämta nytt! Nu hör jag våran dotter oxå inte torr i blöjan idag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0