Nehe

Nu har jag Gjort korvstroganoff så är det bara riset kvar sen.. Så nu har faktiskt jag lagt mig i soffan under två filtar för milo sover på altan o dörren måste Stå öppen.. Hoppas jag somnar en stund.
Ringde v-centralen o hon skulle kontakta BVC o ringa upp mig sen.. Måste få ta blodprov lr vad som helst för o se vad han inte tål.. Synd om han som har så ont .
Ikväll är det träning igen en ny grej! Och det tänker jag inte missa pga sömnbrist! Imorgon ska jag ev träna igen piloxing men får checka läget lite , det är lättare att komma iväg när jag vet att Malin e o tränar men om jag tränar imorgon hänger Lollo med! Denna mån får man ha med sig en kompis gratis på piloxing o cirkel om det inte e nästa mån.. Men tror inte det! O fre funderar jag på att ta 5 an i spåret jogga lite det var ett tag sen! När kai har kommit hem.. Det får fredagen utvisa annars tar jag en vilodag o tar spåret på lör.

O min kära vän Verro har fått en dotter:) stort grattis till er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0