Ont!

Sjukt ont i ryggen efter p sprutan....:( + att jag har träningsvärk idag..
Men en snabb promme blev det med Lollo o varsina barnvagnar imorse.
O självklart somnade jag en kvart innan jag skulle gå o hämta Tilde sjukt trött jag var då och är fortf , onödigt att gå upp halv sju. Sov mina barn sov!

Men ikväll blir det ett träningspass , mamma ska med:) nu ska hon få känna på!!!mohaha Bodycombat tror jag det heter lr om det var det jag ska köra imorgon. Lr det heter nog bodypump idag ! Hmm
Sen på tors ska jag inte träna men skulle kunna tänka mig att simma..
Lr vilodag kanske .

Nu ska vi äta pastasallad! Och sjukt väder det e idag då.. Snöar som fan o nu skiner solen blandat med snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0