Sömn

Vad e det? Jag minns inte vad sömn e känns det som! Varför sover han så dåligt ? är det tänderna ???!!

Förnatten går bra men resten av natten är han gnällig och vill inte komma till ro... Han e ju inte så gammal än men han borde sova bättre tycker jag, Tilde vakna oxå men har för mig att det räckte att äta sen somna hon om.. Ska man testa att han sover i eget rum?

Han har ju nån slags diarre så det blir ju bjöjbyte varje natt och inatt var det värsta jag sett det sprutade i tvätt stugan o på mig ! Men bara vi kommer upp e han så glad o Tilde vaknar halv sex sex.... Hon vill ju lägga sig vid sju varje kväll men hon ligger i våran säng o kollar tv o e tyst så hon e så duktig, så har sovit hela nätter sen hon var 7 mån!!

Jag har tänkt att ta en promme innan frukost men kai sover och det beror på hur länge han sover o jag måste vila på dagen för ikväll kommer Lollo med familj så ska vi grilla o dricka gott:) sen kommer min arbetskamrat pär oxå ! Och jag vill ju gärna vara pigg ikväll o inte som en zombie men har jäkligt svårt att bara varva ner o sova mitt på dagen ibland lyckas det.. mmm

Såg att det är fre 13 idag oxå , hoppas det inte börjar regna då de stora flickorna kan hoppa studsmatta ikväll! Och vi kan grilla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0