Söön

Idag har våran stora tjej varit med farmor o "farfar" till gammel f o f..) o det hade gått jättebra ! Sen möttes vi upp hos Lollo o Anders där vi blev bjudna på middag:) tacopaj kycklingpaj fetaostsallad såå jävla gott o så mätt jag blev då o självklart äter man för mycket, o godis har jag ätit två lakrits bitar igår o två choklad bitar idag fan vad gott med choklad då!!!

Kai har och håller på o städar bilen ja tre timmar minst har han nu hållit på så ganska skitig bil + spyor sen igår! O jag kollar bb såklart! Barnen Sover! Tilde sover för natten o milo kan man hoppas på detsamma men det tror jag inte.

Imorgon har jag tänkt o simma men frågan e om jag kommer iväg! Om inte så blir det iaf spåret!!! Men e inbokad på lite olika pass i veckan iaf!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0