Spyyor

Idag när vi var på väg till K o A för o byta däck så hosta Tilde och spydde ner hela bilen typ! Det är inte första gången, hon e nog lite åksjuk . Lilla gumman<3 så när vi kom dit blev det en dusch för henne o kennet tvätta hennes kläder! Sen bytte kai däck men ett däck fick han o kennet inte bort så ringde morfar och han kom o fick bort det efter mycket bankande!

O jäklar vad bilen luktar spyor jag tvättade så gott jag kunde men det var tydligen inte tillräckligt !

Sen åkte vi hem o åt mat o Tilde äter sill fanimej!!! Hon tyckte om löksill och senapsill men mest löksillen.. Undrar om det e många treåringar som äter sill!

Jag la mig på soffan med milo efter maten o tvärslockna tror det e sviter efter utgången + att jag var vaken mycket inatt o bytte ett par bajsblöjor för våran grabb har diarre..

Sen kom mamma och vi tog barna o gick till lekparken där båda gunga:) o Tilde har feber o kai har legat däckad i sängen hela eft o milo hostar o förskyld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0