8:50

Kai jobbar;/ ungarna sover än!
Så jag sitter i sängen och dricker kaffe ! Detta e lyx!

Milo sover i sitt rum nu och har gjort det 5 -6 nätter , han har sovit hela nätterna ! Heelt otroligt!

Vilken känsla att få sova hela nätterna! Vi var ganska trötta på att få gå upp så många ggr på nätterna!

Sen e baksidan färdig heeela lördagen höll Patrik och Kai på!

Blev skitbra ! Det börjar ordna upp sig nu!

Jag gillar inte att Kai jobbar för vi har varit hemma i 8 v ihop och det har varit skit bra!! Så nu är Tilde hemma två v med mig och milo sen börjar hon på dagis!
Så snart fyller milo 1 år och jag börjar jobba.

O jag måste börja ta tag i mig själv! Har levt ganska gott 8 v! Så nu måste jag börja motionera igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0