8veckors

Sem har satt sina spår, och det var jag väl medveten om att jag inte skulle träna under sommaren..
Så har gått upp nått kg och några cm runt midjan. Det som stör mig mest är runt midjan.......

Så i måndags tog jag en liten promme, i går tog jag en promme+ cykla på kvällen en sväng, imorse cykla jag en sväng.. Inga riktiga träningsrundor men pulsen går upp iaf.

Men kl 15 idag ska jag träffa en träningsinstruktör så ska jag få gå igenom maskinerna osv, funderar ju på gymkort, det kostar nästan 300 i månaden i ett år lr ca 3000 kontant.. Så får fundera lite.

Så nu är det slut med onyttigheter för ett tag! Ska ner det jag gått upp!

Nej nu ska jag Softa en liten stund innan milo vaknar, jag har städat hela förm, finns myycket kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0