Då var denna dagen oxå gjord

Och det är snart sängdags!

Hämtade Kai efter jobbet så åkte vi o handlade sen åkte vi hem och åt som
Jag var hungrig!!

Sen kom min mor så tog vi tre km promenad i rask takt med milo och Rambo..

Jag har ganska ont i min kropp nu spec. Mina ben, märks att jag "softat" lite denna sommar..

Träffade en gammal arbetskamrat på Willys och hon kände inte igen mig för jag gått ner i vikt.. Haha! Så pass är det inte så att jag ser så annorlunda ut, inte så rund i ansiktet kanske! Haha det var roligt!

Snart är det dags för ännu en promenad fast den blir kort! Kan knappt gå känns det som.

På fre ska vi träffad några arbetskamrater och äta o spela kubb sen verkar det som att vi ska ut, just nu är jag inte det minsta sugen , hmm jag som alltid är så rastlös..
Men klart jag ska med, o på
Lördag ska vi på bio första gången ned tillan:) ska bli jäkligt kul!!!:)

Tilde har varit på leklandet i Gävle idag, hon ringde förut och berättade att hon hade slagit i huvudet i ruschkanan, men det hade gått bra! Sen hade de käkat på Ikea och på kvällen skulle de ut o äta på resturang, mysigt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0