Fredag

Halvsitter i sängen o dricker kaffe , Tilde ligger bredvid och kollar bomba o dricker yoghurt! Milo ligger fortf och sover, skönt med en lugn morgon !

Ikväll ska jag festa till det lite med arbetskamrater , och imorgon ska vi på bio med alla barnen! :) det ska
Bli jäkligt kul! Sen följer Liam med oss hem och sover kvar!

Idag har jag tänkt att Tilde och Alva ska träffas lite , Alva har köpt en present till Tilde ett hjärta som det står bästa kompisar på :) så Alva ville ha det lila och Tilde skulle få det rosa:) det ska börjas i tid!

Igår var jag på BVC med milo han väger strax över 10 kg! Sen åkte jag o mor o låna kärran av morfar och körde hennes TUNGA soffor till pappa! Mamma gjorde illa ryggen såklart:/
Det blev jättebra hos pappa iaf, så nu får mamma sitta i sina fotöljer tills hennes fina nya soffa kommer! Vi ska oxå köpa ny soffa en större men det får nog vänta ett par år tills milo blir lite större!

Och vikten är väll som det var innan sommaren + midjan tror jag, pendlar lite i vikt nått kilo upp och ner. Veckorna går man ner och helgerna går man upp.
Men har bestämt mig för gymkort iaf , även om jag inte kan träna tre ggr i veckan varje vecka så lär jag träna iaf, klockrent att stärka ryggen.. Igår hann jag inte träna överhuvudtaget,idag hinner jag inte, imorgon är det ingen ide för jag kommer dricka ikväll , så på sön får det bli spåret!
Men känns som jag börjar komma igång lite igen , inte lika hårt som när jag gick ner i vikt!
Från en soffpotatis som bara äter godis till att jag försöker tänka lite, Sen vill jag självklart gå ner mer , få bort fettet runt midjan men det är svåårt!!

Var så sugen på godis i v så jag gick i lukta på godiset! Haha!!
Har bestämt mig för att sluta med p- sprutan iaf ! För vi ska skaffa fler barn nu..





Not!
Nej är inne på min tredje v med blödningar och så ska det inte vara efter 9 mån.. Så skiter i den nu och börjar med piller som jag alltid ätit.

Nehe om jag ska kolla med Lollo om hon har tid att träffas en stund.

Tillan har fått nya fodrade regnkläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0