Jo...

Vad har man gjort idag då! Klippt gräset har vi gjort , vi köpte en elgräsklippare igår, så den tog vi på baksidan! Skitbra. Och handjagaren som
Vi fick av Kennet på framsidan, ! Så det är skönt att det är gjort, + trimmern, rensat i rabatten, sen tog jag bort alla penseer som inte var så fina längre:/

Sen efter lunchen så somnade jag Kai milo och Tilde satt vaken o kolla på kais telefon!
Efter det gick Kai ut o städa bilen ett par timmar o jag tog milo i vagnen o Tilde cykla så gick vi en ganska lång promenad med avslutning i lekparken nära vårt hus ,
Sen gick jag med milo ett par vändor och slängde sopor,,
Ja vad gjorde vi sen då! Jo vi satte oss på altan och fika! Kaffe saft och kladdkaka! Sen åkte jag o Tilde till affären! Sen kom
Patrik med familj och åt kvällsmat varma mackor...
När de åkte hem efter åtta så lekte jag med ungarna innan de la sig efter nio!

Jo när vi kom hem efter promenaden så gick jag ut på altanen och det flög en jävla massa flugor överallt:/ usch vad äckligt, så ringde Kennet och han sa att de har nog lagt ägg i jorden där blommorna satt för jag sparade jorden och det blir så eftersom det är blött, han tyckte jag skulle lägga jorden nånstans på tomten så den torkar så äggen dör sen lägga tillbaka den.. Men flugorna försvann sen så jag avvaktar lite, tänkte sätta ljung till hösten!

Milo går med sin gåvagn och tycker det är skit kul! Sen älskar han när man kryper runt med han på golvet!

Han har haft feber nu I tre dagar, idag var den borta! men inga prickar så vet inte vad det var, sen är han röd i ögat igen och varit det nån v men det är som att det inte riktigt bryter ut'!

Vi har det ganska jobbigt med han ibland på nätterna, att han vaknar ofta, igår natt räkna vi till ca 9 ggr och så
Var jag uppe med han nån timme och tempa osv, men inatt sov han hela tre timmar innan första vakningen,, så 4 ggr var det inatt och han kom till oss vid fem! Det var längesen !
Man var nog ganska bortskämd med Tilde som sov hela nätter sen hon var 7 mån och gör det fortf så jäkla duktig!!
Självständig tjej från start milo är tvärtom!

Så har man fått testa båda delarna då! Så fort han sover nätterna får han ju eget rum!

Vi var hos Kennet i söndags med Lollo med familj, åt mat o bada! Luungt och skönt!! Åkte hem vid lunch i måndags då åkte vi till morfar o låna kärra sen hämta vi två vändor med sten/ plattor igen! Så nu har vi över 1000 plattor gratis!!!
Vi har burit en del!

Nu vill Patrik att vi ska börja gräva upp där han ska lägga sten och fixa flis!
Få se när han har tid han jobbar ju hela tiden... Men tror det blir jäkligt bra när det e klart!

På fre ska jag Kai Lollo Anders till kga där vi har hyrt en stuga! Barnfria oxå!
Mamma kommer hit :)
Vi ville till harge men det var fullt det var fullt överallt:/ och vi vill inte åka långt! Så nu ber vi till gudarna om fint väder!

Mm Kai har nästa v kvar av sin ledighet sen är han tillbaka och jobbar o jag har ångest över det redan nu;( tycker det är såå bra när vi är hemma båda två!
O jag börjar med jobba snart..............
Då är man tillbaka till vardagen totalt....

Var på gymmet idag och pratade jag vill ha gymkort men jävlar vad dyrt vet inte hur jag ska göra...
Det finns för 4 lr 12 mån, 4 mån kosta nästa 500 i månaden lr tvåtusen nått kontant, 12 mån 279 tror jag det var i mån lr Tretusen nått kontant.... Egentligen är det väll bara Att ta ett år jag måste ju träna, och i gymkortet är det även pass och bad inräknat....
Får väll ta en genomgång av maskiner innan jag bestämmer mig'!
Jag har nästan inte Alls tränat denna sommar.....:/ snacka om att jag tappat kondis ... Dåligt av mig men förstod nästan det när sommaren kom och jag redan hade gått ner det jag velat.. Så får rycka upp mig snart och köra lite hårdträning!;)

Nej nu ska jag ta och hoppa i säng o läsa lite skvaller det brukar inte ta så lång tid innan jag somnar! Men imorgon ska jag till ikea och handla ljus sen bolaget tills på fre och affären så vi har nått att äta när vi aka iväg så
Slipper vi det på fre! Då kan vi bara vara hemma tills vi drar! Packa osv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0