Mor dotter tid

Japp imorgon ska jag lämna milo till farmor så ska jag o Tilde åka o bada i badhus! Bara hon o jag :) ser fram emot det!

Funderade på lek o bus landet men hon älskar ju att bada så det får bli det!

Inatt sov hon hos mormor ! Och på tisdag så ska tilde farmor och tapsa åka till Gävle till Kati o Johan.
Jätte kul för Tilde men för mig känns det lite jobbigt, att hon är så långt borta.. :/
Så 1-2 nätter blir de iväg!

Min lilla tjej är inte så liten längre.

Inatt så sov milo mellan mig o Kai o när han vakna imorse så väckte han mig med en massa blöta pussar i ansiktet!:)

Oj vad han utforskar, han har ändrat sig en hel del på bara nån vecka! Imorgon blir han 11 månader..

Nej måste väll hoppa in i duschen innan sängen,!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0