Tilde

Sitter och läser gamla blogginlägg !

Tilde är det gladaste barnet jag vet! När hon var liten så var hon alltid glad , om hon inte slog sig typ!
Hon var helt otrolig!! Vi hade det väldigt lätt med henne..Väldigt. Charmade alla, tyckte om att vara själv, så oblyg man bara kan vara, inte rädd för något! En helt otrolig tjej!

Hon älskar att träffa folk, springer gärna fram och kramas! :)


Milo är lite av ett annat barn! När han var liten så sov han mest annars var han nöjd men ju större han blir desto mer bestämd blir han..
Otroligt mammig ! Jag har inte många minuter jag är fri om han får bestämma!
Med han ska man vara i samma rum , Tilde satt gärna själv o lekte!

Jag skyller på amningen!

syster och bror och så olika men lika älskade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0