Tjoho

En natt med lite sömn! Vi är hundvakt åt Rambo kais mammas vovve , som bestämde sig för att pipa heeela natten ... Och milo vakna vid sju det tidigaste han vaknat sen han flytta upp,! Så frågade Lollo om hon kunde vara barnvakt till milo så kunde jag åka till gymmet och träna och det kunde hon!
Så gick 30 min med milo o Rambo sen åt vi frulle och åkte till Lollo.

Sen gick/ sprang jag på bandet i 25 min , tog lite uppförsbackar ;) sen träna jag lite mage ,rygg, armar!
Handla lite sen till Lollo på kaffe!
Milo har sovit i två timmar och jag har tänkt att göra massor men kommer ingenstans , har plockat upp alla kläder som var överallt och slängt i en tvätt nu är det stopp hos mig känns det som. Jo fan har skurat lilla toan med att jag glömde det!

Ska klippa gräset sen när Kai är hemma har jag tänkt iaf! Det är väll 2 veckor sen nu..

Nehe detta går inte... Hej o hå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0